[Forum] (sin asunto)

forum at aicas.org forum at aicas.org
Wed Oct 10 10:59:12 CEST 2007

Molt bon dia,

és el primer cop que col·laboro en aquest fòrum tot i que el llegeixo sempre, però és que estic seguint molt de prop això que passa amb el programa d'en Pablo Motos, "el hormiguero" i bé, he d'afegir què l'altre dia, mirant un programa que m'agrada molt de la sexta, "sé lo que hiciste", vaig veure que això de portar animals a plató s'estava convertint en algo que tothom volia fer. No sé si algú més segueix aquest programa, però el cas és que el dia 05/10/07 una pitó va ser portada a plató i es feia referència a aquesta com si fos la mascota d'una de les presentadores. Adhereixo un vídeo perquè la gent que ho no ha vist, vegi com és tractada una pitó al programa. Es pot apreciar perfectament que aquesta dona no ha agafat en sa vida una serp i ningú li ha dit com i què ha de fer:

http://www.youtube.com/watch?v=nNYOG3CgrNY&watch_response

Amb això vull dir que no només Cuatro està fent malament, sinò que sembla que s'encomana i s'ha de fer alguna cosa per aturar-ho. Jo també he enviat una carta a Cuatro queixant-me perquè tot i que no sóc biòloga ni treballo en cap reserva/zoo, m'agraden molt els animals i me'ls estimo tant com vosaltres.

M'agradaria nomenar també un programa que fa el mateix o pitjor encara en quant a incitar a la gent a que compri animals com eriçons, escorpins, serps vàries, hurons... El que em sobta és que algú que diu que estima els animals, en un programa pugui dir també que un escorpí, tot i no ser massa afectuós, és un animal idoni per tenir com a animal de companyia, igual que un eriçó o un huró... Es tracta del programa de bricoltge que fan a Tele5 els caps de setmana, més concretament, de l'apartat de "mascotes" de Bricomania. sobre aquest programan no he trobat cap grabació. Potser també seria bo dir-los alguna coseta.

per això i per tot el que feu, moltes gràcies.

Atentamente,

Alba Lorca
-----
Muy buenos días,

és la primera vez que colaboro en este fórum aunque lo leo siempre, pero es que estoy siguiendo muy de cerca esto que pasa con el programa de Pablo Motos, "el hormiguero" y bueno, tengo que añadir que el otro día, mirando un programa que me gusta mucho de la sexta, "sé lo que hiciste", vi que esto de traerse animales a plató se estava convirtiendo en lo que todos querían para su audiéncia. No sé si alguien de por aquí sigue el programa, pero el dia 05/10/07 una pitón fué llevada a plató i se hacía referencia a ella como la mascota de una de las presentadoras. Se puede ver perfectamente que esta mujer no ha tratado con una serpiente y nadie le ha dicho como i qué debe hacer:

http://www.youtube.com/watch?v=nNYOG3CgrNY&watch_response

Con esto quiero decir que no solo Cuatro hace mal, sinó que parece que esto se contagia y creo que hay que hacer algo. Yo también he enviado una carta a Cuarto quejándome puesto que aunque no sea bióloga ni trabaje en un zoo/reserva, me gustan los animales i les quiero tanto como vosotros.

Me gustaría nombrar también un programa que hace lo mismo o algo peor aún, porqué incita a al gente a comprar erizos, escorpiones, serpientes, hurones... Lo que más sorprende es que alguien pueda decir que aunque el escorpión no es un animal muy afectuoso, es un animal idela para tener como animal de compañía, igual que un erizo o un hurón.... Se trata del programa de bricolaje que hacen los fines de semana en Tele5, más concretamente, de la sección sobre "mascotas" de Bricomania. Sobre este programa no he encontrado ninguna grabación. Igual también se les podría decir algo.

por esto y por todo lo que haceis, muchas gracias.

Atentamente, 

Alba Lorca

An HTML attachment was scrubbed...
URL: http://lists.aicas.org/pipermail/forum/attachments/20071010/8a51217d/attachment.html 

More information about the Forum mailing list